stormlerno.dk

januar 5, 2007

Hvorfor er der ikke sket noget her siden den 4. december??

Der kan være mange årsager, men den primære er at jensstormlerno.spaces.live.com meget snart bliver til stormlerno.dk

Jeg har besluttet mig for at forlade vores egen Live Space til fordel for et ikke Microsoft baseret blog miljø. Jeg vil mere end Live Space kan tilbyde, og så er dette jo en 100% Jens Storm Lernø privat blog, og det tror jeg fremtiden vil vise og bekræfte.

Jeg glæder mig til at vise den frem i slutningen af januar.

Godt Nytår!

Skriv et svar

